Πολιτική επιστροφών

Παραλάβατε κάποιο προϊόν και επιθυμείτε την επιστροφή του; Το jajala.gr είναι εδώ για να σας προσφέρει πολύ απλούς και εύκολους τρόπους εξυπηρέτησης. Εφόσον ανήκετε λοιπόν σε κάποια από τις παρακάτω περιπτώσεις για το προϊόν που αγοράσατε, μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή του. Η διαδικασία επιστροφής είναι απλή, εύκολη και άμεση. Αρκεί να ακολουθήσετε την σχετική διαδικασία που περιγράφεται παρακάτω για την περίπτωσή στην οποία εμπίπτετε:

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Με την ολοκλήρωση της παραλαβή της παραγγελίας σας από την συνεργαζόμενη εταιρία courier, θα πρέπει να αποσυσκευάσετε και να ελέγξετε προσεκτικά το περιεχόμενό της εντός 24 ωρών ώστε να μην υπάρχει κάποια έλλειψη ή λανθασμένο προϊόν.

Επιστροφή λόγω άσκησης του Δικαιώματος Υπαναχώρησης

Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική και μόνο χρήση, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε το προϊόν αφού μας ενημερώσετε τηλεφωνικώς στο 210 873 2940 ή μέσω e-mail στο info@jajala.gr εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή του σε εσάς.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον:

  1. 1) το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν
  2. 2) η συσκευασία του να είναι η αυθεντική, σε άριστη κατάσταση, όχι κατεστραμμένη ή ελλιπής ή με εμφανή σημάδια φθοράς
  3. 3) η σχετική δήλωσή γίνει πριν την παρέλευση του 14ημέρου από την παράδοσή του σε εσάς
  4. 4) το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά

Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης

Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του.

Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση συμψηφισμού θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων.

Ειδικά στις περιπτώσεις εξαρτημάτων ή ανταλλακτικών και σε όσες το υλικό απαιτεί κατάλληλη τεχνογνωσία τόσο για την επιλογή του όσο και για την εγκατάσταση του και το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν αυτόνομη μονάδα, θεωρείται ότι η αποσφράγιση της συσκευασίας του συνεπάγεται αυτόματα ότι έχει χάσει τουλάχιστον το 50% της εμπορικής του αξίας και σε περίπτωση υπαναχώρησης θα πιστώνεται ανάλογα στο 50% ή και λιγότερο της αξίας τιμολόγησης.

Επίσης θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η εταιρία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή καταστροφή τυχόν δεδομένων ή άλλων στοιχείων αποθηκευμένων στη επιστρεφόμενη συσκευή και θα πρέπει να εξασφαλίσετε πριν την αποστολή του προϊόντος ότι σε αυτό δεν υπάρχουν καθόλου δεδομένα και είναι στην αρχική / εργοστασιακή κατάσταση.

Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης:

Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τα Εποχιακά Προϊόντα. 

Έξοδα Αποστολής: η επιστροφή γίνεται με courier της επιλογής σας και δικό σας κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της σχετικής δήλωσης.

Έλεγχος & Επιστροφή Χρημάτων: Εφόσον εντός του εν λόγω διαστήματος το προϊόν παραληφθεί από εμάς, και αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί η καλή του κατάσταση, θα σας επιστρέψουμε μόνο την αξία του προϊόντος για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το είχατε εξοφλήσει.
Σημείωση: στην περίπτωση που είχατε παραλάβει με δωρεάν μεταφορικά, θα σας επιστρέψουμε την αξία του προϊόντος αφαιρώντας τα κόστη μεταφορικών για την περιοχή σας!

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΙΜΗΜΑΤΟΣ στο πλαίσιο επιστροφής προϊόντος:

Στην περίπτωση υπαναχώρησης προϊόντος, θα προβούμε σε εξόφληση προς εσάς του αρχικού τιμήματος:

- Αν η πληρωμή του είχε γίνει από εσάς με την χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας, η επιστροφή γίνεται στον αντίστοιχο λογαριασμό με τον οποίο πληρώσατε, μέσω κάρτας.

- Στην περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος έχει γίνει με Τραπεζικό έμβασμα, θα πρέπει να μας αποστείλετε το IBAN του λογαριασμού από τον οποίο πληρώσατε.

- Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, μας υποδεικνύετε το λογαριασμό τραπέζης που θα γίνει η επιστροφή του τιμήματος.

Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου προϊόντος

Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι άλλο από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την παράδοσή του σε εσάς χωρίς χρέωση μεταφορικών.

Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική άθικτη συσκευασία. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν.

Έξοδα αποστολής:

Η επιστροφή για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος με βασική προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί επικοινωνία σας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, προκειμένου εν συνεχεία να σας αποστείλουμε το ορθό προϊόν.

Επιστροφή Χρημάτων:

Για την επιστροφή του τιμήματος, στο πλαίσιο επιστροφής προϊόντος, διευκρινίζουμε ότι:

- Αν η πληρωμή του είχε γίνει από εσάς με την χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας, η επιστροφή γίνεται στον αντίστοιχο λογαριασμό με τον οποίο πληρώσατε, μέσω κάρτας.

- Στην περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος έχει γίνει με Τραπεζικό έμβασμα, θα πρέπει να μας αποστείλετε το IBAN του λογαριασμού από τον οποίο πληρώσατε.

- Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, μας υποδεικνύετε το λογαριασμό τραπέζης που θα γίνει η επιστροφή του τιμήματος.

Επιστροφή λόγω επίκλησης ελαττώματος

Αν κατά την παράδοση της παραγγελίας σας διαπιστώσετε ότι το προϊόν που παραλάβατε είναι λάθος ή ελαττωματικό, πρέπει να μας ενημερώσετε εντός 24 ωρών από την παράδοσή του, τηλεφωνικά στο 210 873 2940 ή μέσω e-mail στο info@jajala.gr. Στο e-mail παρακαλούμε να μας αναγράψετε το ονοματεπώνυμο και τον κωδικό της παραγγελίας σας, επισυνάπτοντας τουλάχιστον μια φωτογραφία του ελαττωματικού προϊόντος.

Εμείς, θα ελέγξουμε το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικώς ή μέσω e-mail για τη διαδικασία επιστροφής και αντικατάστασης του προϊόντος σας.

Προϋποθέσεις επιστροφής προϊόντων:

- Τηλεφωνική επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών ή μέσω e-mail στο info@jajala.gr ενημερώνοντάς μας για το λάθος ή ελαττωματικό προϊόν, αποστέλλοντάς μας και μια συνοδευτική φωτογραφία του προϊόντος που θα το αποδεικνύει.

- Επιστροφή του προϊόντος με την αρχική του συσκευασία και με όλα τα νομιμοποιητικά έγγραφα όπως απόδειξη, δελτίο αποστολής, τιμολόγιο κ.λπ.

-Επιστροφή του προϊόντος μέσω της courier που το παραλάβατε, για να γίνει η επιστροφή με δικά μας έξοδα.

Εξασφαλίστε πως το προϊόν θα είναι κατάλληλα συσκευασμένο, ώστε να αποφευχθεί η πιθανότητα φθοράς του κατά την επιστροφή του. Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές στη διεύθυνση: Γεωργίου Ολυμπίου 2-4 & Ευμήλου & Ακτή Δυμαίων, Πάτρα, TK. 26222.

Ακύρωση παραγγελίας

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει τη παραγγελία του οποιαδήποτε στιγμή αρκεί να μην έχει ολοκληρωθεί η αποστολή της.
Σε περίπτωση που έχει γίνει πληρωμή με πιστωτική ή κατάθεση, θα πραγματοποιήσουμε άμεσα επιστροφή χρημάτων με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο έγινε η αγορά.

Newsletter jajala.gr

Eγγραφείτε στο newsletter και ενημερωθείτε για τα νέα προϊόντα και τις προσφορές μας!